پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC
نوشته شده در جمعه 7 تير 1392
بازدید : 493
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.
 

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور putlocker بازی Company of Heroes 2 , دانلود از مدیافایر بازی Company of Heroes 2 برای pc , دانلود رایگان بلک باکس بازی Company of Heroes 2 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Company of Heroes 2 برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Derrick the Deathfin برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392
بازدید : 398
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Derrick the Deathfin برای PC

 

بازی Derrick the Deathfin اولین بازی زیرآبی کاغذی دنیا می باشد! وارد دنیای آبی پر از کاغذ، ماهیان مسخره، نبردهای مرحله ای، کاغذ، ویرانی های سرکش، و باز هم کاغذ بشوید! به دریک در جستجوی رویایی خود برای نابودی هرآنچه که می بیند محلق شوید که ناشی از تغییرات زندگی وی پس از مرگ پدر و مادرش می باشد. برای موفق شدن شما باید به نبرد بپردازید، بپرید، مسابقه دهید و مسیر خود را از میان یک مرجان دریایی گیج کننده بگذرانید!
 
Derrick the Deathfin cover دانلود بازی Derrick the Deathfin برای PC
 
 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Derrick the Deathfin , دانلود از لینک مستقیم بازی Derrick the Deathfin , دانلود بازی آرکید , دانلود بازی سبک آرکید , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود رایگان Derrick the Deathfin , دانلود مستقیم Derrick the Deathfin , دانلود مستقیم بازی آرکید کم حجم برای کامپیوتر , دانلود مستقیم بازی دریک , دانلود نسخه کرک شده Derrick the Deathfin ,



بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 175
نویسنده : Erfan

 بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance

Guardian Alliance – شیطان و ارتشش به دنبال غلبه بر دنیا هستند و شما در نقش جنگجویان توانا می بایست در برابر آن ها ایستادگی کنید و دنیا را نجات دهید . در کل وظیفه ی شما ساخت جنگجو ، تجهیز کردن آنها و مقابله با انواع هیولاها است که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Guardian Alliance بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی مدیریتی , کم حجم Guardian Alliance ,



بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 185
نویسنده : Erfan

 بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

 

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: شهر , خاکستر ,



پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 612
نویسنده : Erfan

 پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch 

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پچ فارسی , PES 2013 ,



دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 265
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

 

Trine 2 Complete Story cover دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی ,



دانلود بازی Orcs Must Die 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 258
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Orcs Must Die 2 برای PC

در پی موفقیت شماره یک بازی Orcs Must Die ، خیلی زود سازندگان این بازی استراتژیکی به فکر ساختن نسخه ی دوم آن افتادند که پس از یک سال ، نسخه ی دوم این بازی روانه ی بازار شد . کار اصلی شما در این بازی نابودسازی اورک ها می باشد که بسیار قوی تر از قبل شده اند . در این راه می بایست با استفاده ی درست از منابع و تجهیزات ،‌ آن ها را نابود کنید . اورک ها در شخصیت های مختلفی وجود دارند که به طور کل در این نسخه با ۲۰ دشمن مرگبار آشنا خواهید شد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Orcs Must Die 2 دانلود بازي Orcs Must Die 2 براي PC
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Orcs Must Die 2 ,



دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition برای PC
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 284
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition برای PC

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .
 

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Dark Souls Prepare To Die Edition ,



بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 214
نویسنده : Erfan

 بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6

بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6 را که هفته پیش نسخه کامل شده و کرک کامل آن در اینترنت منتشر شد را هم اکنون می توانید در میان سایت های ایرانی برای اولین بار از سایت دانلودها دریافت نمایید . این بازی مربوط به لشکرکشی های زمان قدیم می باشد که چندین فرمانده نقاط مختلف جنگ را بر عهده می گیرند و قبل از شروع حمله باید برنامه ریزی ، سلاح ها و تمامی کار های یک فرمانده بر عهده شما هست ، این بازی کاندیدای بهترین بازی استراتژیک-جنگی برای سال ۲۰۰۹ شده است . اگر شما هم از این بازی راضی بودید می توانید به آن رای دهید.

 

dyn2 بازي مهيج و بسيار زيباي Dynasty Warriors 6

 

 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Dynasty Warriors 6 ,



دانلود بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 266
نویسنده : Erfan

 بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.
 

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , استراتژیک , Aztec Tribe ,



دانلود بازی زیبای استراتژیک Worms 3D
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 244
نویسنده : Erfan

 بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

Worms 3D نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است که توسط این گروه بصورت سه بعدی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل ۱۲۸ بیتی در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. روند بازی به این صورت است که هنگامی که بازی را شروع می کنید، گزینه هایی مانند حالت بازی تک نفره (Single PLayer) ، شروع سریع (Quick Start)، موارد دلخواه (Options) و حالت بازی چند نفره (MultiPlayer) را مشاهده می نمایید. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر یا کامپیوتربا کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.

 

Worm 3D بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Worms 3D ,



دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 280
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

 

Dot pc game cover دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کم حجم , Dot v1 , 0 , برای PC ,



دانلود بازی GRID 2 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 238
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی GRID 2 برای PC

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , GRID 2 , برای PC ,



دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 334
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .
 
The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
 
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , The Night of the Rabbit , برای PC ,



تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد